Κυριακή 8 Ιουνίου 2008

Playroom

Καταρχάς, να σας αποκαλύψω ότι δε μου αρέσουν τα blogoπαίχνιδα.
Τα βρίσκω ανούσια και πολλές φορές ανιαρά.
Ζητώ συγγνώμη από όσους με είχαν προσκαλέσει παλαιότερα και δεν ανταποκρίθηκα. (It`s too late to apologize..)
Τώρα θα τους στεναχωρήσω περισσότερο, χωρίς να το θέλω..
Τις προηγούμενες ημέρες είχα δύο ακόμα προσκλήσεις (Χα!).
Μία από τον Δρ.Seeng για το ιστολόγιο του Υπουργού, Χατζήρη Σωτηγάκη, Παπαρολόγιον και άλλη μία από τον φίλο Βάσκες για το παιχνίδι με τις τέσσερις φράσεις.
Τα βρήκα και τα δύο πολύ ενδιαφέροντα και συμμετείχα.

Η μία μόνο είναι αληθινή.
1. Είμαι Σαϊεντολόγος.
2. Έχω στεφθεί δύο φορές πανελλήνιος πρωταθλητής πυγμαχίας στα 14 και στα 15 μου χρόνια. Και μία δεύτερος βαλκανιονίκης, στα 17.
3. Συμμετείχα σε θεατρικές παραστάσεις από όταν ήμουν μόλις 9 ετών. Και στη συνέχεια σε τηλεόραση, περιοδείες, ντοκιμανταίρ.
4. Υπάρχει φωτογραφία μου μέσα σε αυτό το blog.

Θα ήθελα να πω κι άλλα, δυστυχώς μπορώ μόνο τέσσερα.
Προσκαλώ τους φίλους bloggers Ασημώνη, Swell, Χρηστινίδη, Βλαχοκυριλέ και esp0ir να ακολουθήσουν με τα δικά τους τρία ψεμματάκια..
Ο συγγραφέας διατηρεί το δικαίωμα της τροποποίησης της ανάρτησης χωρίς καμία προειδοποίηση. Επίσης, δεν είναι υποχρεωμένος να αποκαλύψει την αλήθεια εάν αυτό δεν θεωρηθεί αναγκαίο.

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σ' ευχαριστω για την προσκληση...
Λοιπον μετα απο ωριμη σκεψη καταληγω στο 2. (και αν ειναι αληθεια να ξερω να μη σου πολυπηγαινω κοντρα...)

dr.SeenG είπε...

1. Δεν ξέρω πως μου κόλλησε, αλλά μισείς τον Τομ Κρουζ. Άκυρο το πρώτο λοιπόν...
2. Αν ήσουν πρωταθλητής πυγμαχίας θα έσπαγες το πληκτρολόγιο και δε θα μπορούσες να γίνεις μπλόγκερ... Άκυρο κι αυτό!
3. Επειδή είσαι άτομο που μισείς την υποκρισία, πιστεύω ότι είσαι κακός και στην υποκριτική...
4. Χμμμμμμ... ώστε είσαι ο ντροπαλός νεαρός της φώτο?

Βλαχοκυριλές είπε...

Ορέ Wert, με έχεις προβληματίσει πάρα πολύ!

Το 2 έχει τρομερή λεπτομέρια στην πληροφορία (άρα αληθοφάνεια) και είναι και πολύ εντυπωσιακό.

Το 3 δεν είναι καί τόσο απίθανο, ok.

Το 4 είναι πονηρό! Το να είσαι ο κύριος στο post, δεν το πολυπιστεύω. Γαμώ τα παιδιά είναι ο τύπος :-) αλλά δεν το πολυπιστεύω. Έψαξα το blog σου. Να είσαι ένα απ' τα βαμένα παιδάκια δεν νομίζω γιατί η tv είναι τελευταίας τεχνολογίας. Εκτός αν εννοείς φωτογραφία που έχεις τραβήξει εσύ (χωρίς δλδ να είσαι μέσα), όπως πχ κάποια απ' τα κτίρια.

Δεν μπορώ να αποφασίσω :-))

Α, και ευχαριστώ για την πρόσκληση.

spyros1000 είπε...

ΒΟΗΘΕΙΑ!!!ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΓΟΡΑΚΙ6 ΕΤΩΝ ΜΕ ΟΞΕΙΑ ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ.ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΔΟΤΕΣ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΩΝ. Η ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥΠΑΙΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΒ+ (ΡΕΖΟΥΣ ΘΕΤΙΚΟ) .ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝΜΕΤΣΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ -ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ (παιδο-ογκολογικό ) ( 2310 993506 & 2310 993944 )ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ, ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ

Τσούγδω είπε...

Aν και το 1 δεν είναι απίθσνο θα πω το 3... (Δε νομίζω να υπάρχει ανώνυμος blogger που θα ρίσκαρε να βάλει φωτογραφία του στο blog του)!

Ανώνυμος είπε...

To 2, to 2...

Ανώνυμος είπε...

Θα συμφωνήσω με τον βλαχοκυριλέ ότι το 2 είναι το περισσότερο λεπτομερές, οπότε ποντάρω κι εγώ σε αυτό!

Greek Rider είπε...

Πολύ δύσκολες οι προτάσεις σου.

Ταχυδρόμος! είπε...

Το 4. Δαγκωτό!Έτσι;

beth είπε...

αχμ
λεω με στόμφο το 4 σε εχω εντοπισει εγω μαι φρεντ.

Βλαχοκυριλές είπε...

Που ΄σαι Wert? Ο λαός θέλει post! :-) Μεγάλη *#@&$# η καταπίεση του blogger, αλλά τι να κάνεις?? :-))

Ανώνυμος είπε...

Οπωσδήποτε το 3!! Έχω στοιχεία γι΄ αυτό και το ψηφίζω.
Την καλημέρα μου.

Ανώνυμος είπε...

Υποψιάζομαι ότι αληθεύει το 2.

Είμαι ενάντια σε ο,τιδήποτε «αλυσιδωτό». Από την άλλη, είναι αγένεια η μη-αποδοχή πρόσκλησης. Οπότε :

1. Είμαι
2. εδώ
3. μαζί
4. Του

[Σε πιο «αφαιρετική» εκδοχή.]

Βάσκες είπε...

Όλα!

Πάντως έχεις βάλει τα πιο δύσκολα 4.

Μπράβο.

Το blog τελείωσε. Προσοχή! Μην κάνεις εδώ κλικ.