Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

Διαδρομή

6 σχόλια:

nelly είπε...

ωραια η μουσικη, χλιαρο το βιντεοκλιπ (δεν απαξιωνω την αφιερωση)

ΥΓ:με επεισες. Θα την κατεβασω να την εχω σε περιπτωση ταξιδιου, ειναι οντως ο,τι πρεπει. Ταξιδιου εκτος πολεως φυσικα...

wilma είπε...

Ωραία μουσική επιλογή.

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Άμα δεν χαθείς στην διαδρομή…δεν!

wert01gf είπε...

η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πολύ χρόνο τελευταία.. έχω χαθεί στη διαδρομή μου! θα ήθελα να σας επισημάνω ότι τα εύσημα στο προηγούμενο ποστ πρέπει να τα αποστέλλετε στον κύριο Χαράλαμπο Τραμπάκουλα. Δική του είναι η επιστολή-προκήρυξη. Δεν προλαβαίνω να μπαίνω στα δικά σας μπλογκς. Από βδομάδα ελπίζω να αλλάξει αυτό. Έως τότε, τα ξαναλέμε. Να προσέχετε.

Unknown είπε...

ωραία επιλογή...όποτε θες πέρνα απ το μπλογκ μου σε προσκαλώ..

Ανώνυμος είπε...

http://www.e-leosproductions.blogspot.com/

βρειτε το λινκ για ενα βιντεο απιστευτο

Το blog τελείωσε. Προσοχή! Μην κάνεις εδώ κλικ.