Τρίτη 19 Μαΐου 2009

Κύκλος

5 σχόλια:

Ατίθασος ενήλικας είπε...

ωραίος ο κύκλος
αν και τέτοια εποχή είμαι σε άλλους
ρυθμούς, έξω από τον κύκλο

(γύρω γύρω βέβαια κι εγώ αλλά απ’ έξω)

thamnos είπε...

ένας λιγότερος στη γύρα.

TeddyBoy είπε...

Βερτ!
Τα βιντεάκια (αυτό και του Κ. Βήτα), εσύ τα έφτιαξες;
Γιατί αν η απάντηση είναι ναι, τότε μπορώ να σε λέω συνάδελφο!

Τον τελευταίο καιρό όλο με κάτι τέτοια ασχολούμαι. Μόνο που τα δικά σου είναι μερικές (πολλές) κλάσεις ανώτερα!!

wert01gf είπε...

Ναι, εγώ τα έφτιαξα. Ευχαριστώ πολύ μίστερ teddyboy. Να πω την αλήθεια κι εγώ σε άλλα ακούσματα γυροφέρνω αυτόν τον καιρό αλλά φτιάχνομαι περισσότερο όταν σχεδιάζω βίντεο με ελληνικό στίχο. Δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί. Θα δείξει..

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Το blog τελείωσε. Προσοχή! Μην κάνεις εδώ κλικ.