Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

Παραστάσεις












44 σχόλια:

Λούσυ είπε...

Kαλημέρα!!! Η φωτό με το καράβι συγκλονιστική... Συγχαρητήρια!!!

Βλαχοκυριλές είπε...

Όλες είναι πολύ δυνατές εικόνες. Παραστάσεις πράγματι.

Ατίθασος ενήλικας είπε...

στέκομαι στην 1η

wert01gf είπε...

Οι φωτογραφίες είναι όλες επεξεργασμένες (άλλες πολύ και άλλες λιγότερο). Εκτός από την πρώτη, η οποία είναι αυτούσια και ανήκει σε πολύ κοντινό μου πρόσωπο. Ήδη έχω προσέξει δύο από αυτές σε δύο διαφορετικά blogs, χωρίς αναφορά πηγής. Αυτό δεν τους τιμά. Το ότι δεν βάζω υπογραφές ή "Υποχρεωτική Αναφορά Πηγής" δε σημαίνει ότι είμαστε και μπάτε σκύλοι αλέστε. Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Βρήκα μέρος να σταθώ
και εσύ κάνεις φασαρία ;
Ουφ!

wert01gf είπε...

Ε, όχι και φασαρία!

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Α !, ξέχασα
Δεν ακούς κι ολας εσύ

Spy είπε...

Περιμένετε δικαίωση στο internet τώρα δηλαδή εσείς;

Greek Rider είπε...

Φαντάζομαι τι έταξες στη Γιόχανσον για να ποζάρει και να την φωτογραφίσεις...

thamnos είπε...

Πολύ ωράιες κ ταξιδιάρικες.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίες παραστάσεις wert.

lena_zip είπε...

Μου άρεσε πιο πολύ αυτή με το καράβι και με τα παιδιά που παίζουν μπάλα. Είσαι καλλιτεχνική φύση.

beth είπε...

οτι είσαι καλλιτεχνική φύση ούτε λόγος για αυτό...

υπέροχες πραγματικά

η κοπελα στη προ-τελευταία είναι η scarlet johanson ή κάνω λάθος? :/

Τσούγδω είπε...

Όλες οι "παραστάσεις" είναι πολύ ωραίες αλλά η πρώτη είναι απλά υπέροχη.
Απίστευτα ρομαντική, μοναχική και ατμοσφαιρική...

wilma είπε...

Μου αρέσει αυτή η διάθεση των τελευταίων ημερών. Σαν κάτι να έχει αλλάξει επάνω σου. Μ'αρέσει το γλυκό τσάι δίπλα στη θάλασσα.
(Που το ξέρω ότι είναι γλυκό?
Μα έτσι το πίνω!).

wert01gf είπε...

Χμ, αφού είδα ότι σας άρεσαν οι παραστάσεις που ανέβασα..

Ήρθε η ώρα να σας τις γνωρίσω:
1. Τσαγάκι στην Κων/πολη..
2. Τα πουλιά γυρεύουν το καράβι.
3. Η Jolie με τον «S» αδερφό της.
4. Αχ αυτή ζαρτινιέρα!
5. Η Scarlett.
6. Ο jose της pepsi.

wert01gf είπε...

@Spy, η δικαίωση τι θέση έχει;
@GreekRider, my body & my soul!
@thamnos+sotos, με κάνετε ιδιαιτέρως χαρούμενο.
@lena_zip+beth, σας ξεγέλασα.
@tsougdw+wilma, η δική σας διάθεση είναι περισσότερο ενδιαφέρουσα.

Spy είπε...

Δικαίωση για το clopyright εννοούσα.

gremiii είπε...

Έχω ένα τέτοιο τσαγιερούλι σπίτι και κάνω κάτι πολίτικα τσάγια... Πολύ σεμπλόν σε λέω!

TeddyBoy είπε...

Καλημέρα συνάδελφε Φωτοσοπάκια!
Σαν φώτο ξεχωρίζω τα παιδάκια για την έκφραση τους και σαν θέμα ξεχωρίζω το Σκαρλετίδιον για..

TeddyBoy είπε...

Και έχω και new high score 189 !

lena_zip είπε...

Τι εννοείς όταν λες ότι μας ξεγέλασες;

wert01gf είπε...

@Spy, προς Θεού!
Μα, τι είναι αυτά που λέτε;;
@teddyboy+gremiii, είστε πολύ cool σχολιαστές και πολύ σας πάω!
@lena_zip, σας έπεισα λέω ότι είμαι του καλλιτεχνικού. Ενώ στην πραγματικότητα είμαι ο χειρότερος καφρίλας μπουζουκόβιος!
(αστειεύομαι βέβαια)

beth είπε...

εγω εχω να πω πως λεσβια δεν ειμαι .. αλλα η σκαρλετ ειναι θεα και με ενθουσιασε η φοτο.. μαλλον θα πρεπει να ανυσηχω...
αντε ο τεντι εχει τους λογους του να ενθουσιαστει .. εγω?

beth είπε...

και ναι η φωτογραφία της ζαρντινιέρας με τα αίματα είναι πολύ δυνατή .. σα τον μπάτσο χεχε

Βάσκες είπε...

Μαγικές φωτό φίλε. Μας στέλνουν (και δύο θεοί ξέρουν πόσο το χρειαζόμαστε).

nelly είπε...

κριμα που ειναι τσαι...

εγω ηθελα να ειναι υποβρυχιο...

seniorita είπε...

μια και μια όλες..
θα'θελα να έπινα ένα τσαγάκι στο Βόσπορο..

Mara Lisha είπε...

Καλησπέρα, τι όμορφες φωτογραφίες. Εμένα μου άρεσαν τα πιτσιρίκια (αδελφάκια) φαντάζομαι…
Εγώ στον Βόσπορο μπορώ να πιω όλον τον Βόσπορο :)

aKanonisti είπε...

Εμένα μου άρεσε η φωτό με τη ζαρντινιέρα...
Πρέπει να ανησυχω?

wert01gf είπε...

@beth, όσο γι'αυτό, μη φοβάσαι! Δε σε παρεξηγεί κανείς..
@βάσκες, κι εγώ γι'αυτο νομίζω ότι έκανα αυτή την ανάρτηση. Το χρειαζόμουν!
@nelly, εσύ είπαμε! Μην τυχόν και σαρέσει κάτι όπως είναι.. Όλα να τα αλλάξεις!
@seniorita, αφού δεν το πρόλαβε η nelly, απόλαυσέ το λοιπόν!
@mara lisha, μην τον πιεις όλο μαζί και έχουμε ατυχήματα (βλέπε φωτο Νο2)
@akanonisti, μα καθόλου όμως! Καλώς ήρθες.

panikos kai fovera είπε...

η παραστατικοτητα
σε ολο της
το μεγαλειο
.................

καλησπερα........

Δήμητρα είπε...

Πέρα απ τις υπέροχες φωτό η εναλλαγη είναι ακόμα πιο δυνατή...
Καλημέρα είπα;;

Ανώνυμος είπε...

έχεις ένα άψογο blog. συγχαρητήρια.

Ανώνυμος είπε...

Οντως πολυ δυναταες εικονες. Θα σταθω στην αναφορα πηγης της καθε εικονας. Δουλευω κατεξοχην με εικονες και 1ον ποτε δεν εχω κρυψει την πηγη της καθε εικονας που αναρτω (εφοσον υπαρχει) και 2ον ποτε δεν εχω βαλει την "σφραγιδα μου" σε εικονα την οποια δεν εχω εστω τροποποιησει λιγακι. (οπως κανουν παρα μα παρα πολλοι)
Καλημερα και καλη βδομαδα

Christos είπε...

Άτιμη ζαρτινιέρα που έπεσες πάνω στο παλικάρι και το τσάκισες...

lena_zip είπε...

Αν είχα μυριστεί ότι είσαι μπουζουκόβιος θα σου είχα ρίξει μαύρο!!!

wert01gf είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
wert01gf είπε...

@Ασημώνης, νομίζω συμφωνούμε. Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ, παραπάνω..
@lena_zip, έτσι ακριβώς. Πρέπει να εκπαιδευτείς περισσότερο στις μυρωδιές!
@Δήμητρα, panikos kai fovera, ανώνυμος, σας ευχαριστώ και καλώς ήρθατε στα μέρη μας..
@christos, είδες λάθη που κάνουν καμιά φορά οι νόμοι της φυσικής;

amelie είπε...

μου αρεσε πολυ η 3η φωτο... τα παιδακια εβγαζαν κατι πολυ παιδικο... ειναι σπανιο σημερα να εισαι παιδι, με τις πληροφοριες που δεχεσαι καθημερινα
γεια χαρα

Daria είπε...

Οι φωτογραφίες δικές σου; Όλες; Κάποιες; Ή μόνον τις επεξεργάστηκες εσύ;
Ό, τι και νάναι είναι εξαιρετικές. Μπράβο λοιπόν και σ' αυτόν που τις τράβηξε και σ' αυτόν που τις "πείραξε".

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον
που απαγορευθηκε στην ελλαδα λογω του σεξουαλικου και του αναρχικου του περιεχομενου

Ανώνυμος είπε...

τελικά πως συνδιάζεται το μαυρο με το έγχρωμο εεεε?

Χαιρετισμους

Ανώνυμος είπε...

τελικά πως συνδιάζεται το μαυρο με το έγχρωμο εεεε?

Χαιρετισμους

Το blog τελείωσε. Προσοχή! Μην κάνεις εδώ κλικ.