Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

Shortcat



more infos: Trolle//Siebenhaar

17 σχόλια:

TeddyBoy είπε...

Μπράβο Βερτ!
Μόνο τέτοια θέλω να ακούω πλέον!
(εννοώ ότι εκτιμώ ιδιαιτέρως τα νέα ακούσματα που είναι βασισμένα πάνω στη μαύρη μουσική).

Τα υπόλοιπα τους βέβαια είναι πολύ ποπ για τα γούστα μου, αλλά το συγκεκριμένο είναι πολύ καλό.

Αν έχεις άλλα τέτοια λινκάκια, ευπρόσδεκτα!

seniorita είπε...

πολύ χαριτωμένο!
δεν το είχα ξανακούσει!

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Πήρε ο κωλος του σκύλου φωτιά κάποια στιγμή
ή μου φάνηκε ; , χαχαχα
Πολύ όμορφο βιντεακι και το τραγούδι χαριτωμένο

Πάρε κι ένα από εμένα :

http://www.youtube.com/watch?v=pu-8wGbWMro

lena_zip είπε...

Είχα ξανακούσει αυτό το τραγούδι αλλά δεν είχα δει το βίντεο. Είναι πολύ ωραίο.

beth είπε...

τι ειναι αυτο το ωραιο πραγματακι.
Ωραιο wert μπραβο για την ανακαλυψη. αν και η φωνη της κοπελας μου θυμιζει κατι...

το βιντεο τα σπαει

busy bee είπε...

Καλό!...μ`αρέσει!
Συνήθως όλα που ανεβάζεις μπορώ να πω... "διαφέρουν"!!

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Ωραία φωνή , καλός ρυθμός και το βιντεάκι όμορφο ! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΕ !

wert01gf είπε...

Πιστεύω δεν πρέπει να χάσετε και αυτό. Με τίποτα όμως.

Ατίθασος ενήλικας είπε...

kala milame to trigono tis vermoudas
to mesimeri to akouga, meta eida tin thodi kai twra ki esy
xaxaxaxaxa

den mporei, yparxei meta8anato zwh

Mara Lisha είπε...

Τελικά μόνο στο διαδίκτυο ακούς πλέον καλή μουσική!
Καλησπέρα φίλε μου :)

Anyparktos είπε...

φοβερο το τραγουδακι..πραγματικα καλη ΜΟΥΣΙΚΗ..

Ανώνυμος είπε...

..και εκεί που ήμουν έτοιμη να γράψω ωδή για το κορυφαίο βιντεάκι που μας χάρισες...έπαθα πολιτισμικό σοκ με την thodi version του smoke on the water...να δω τον φλωρινιώτη να τραγουδάει το phantom of the opera και θα έχω κλείσει ως groupie...

lena_zip είπε...

Τι ξενέρωμα το νέο link που έδωσες! Και πήγαινα με χαρά να δω κάτι που για μένα θα ήταν καινούριο! Φτου σου Βέρτ01γφ. Μήπως το όνομά σου βγαίνει από το "Βέρτης...γαρίφαλλα στο Νο1"!!!

Ανώνυμος είπε...

Έφη Θώδη και δε συμμαζευόμαστε καθόλου, λέω εγώ...

beth είπε...

πω ρε ΣΕ λεω τι τρελλο κομμάτι είναι αυτο ρε wert ?
μιλαώ βεβαια για την Ποιοτική, εντεχνη και προοδευτική ΕFH

wert01gf είπε...

Ήξερα ότι θα σας αρέσει.. Έχω φανατικά ποιοτικούς αναγνώστες. Παλιορεμάλια, μου θέλετε και Θώδη!

amelie είπε...

περιττο να σου πω οτι απο τοτε που ειδα το βιντεακι αυτο το ακουω συνεχεια! να σαι καλα wert! αν εχεις τπτ αλλο παρομοιο καντο ενα ποσταρισμα! γτ ειμαστε και πολυ κουλτουρααα χαχαχα

Το blog τελείωσε. Προσοχή! Μην κάνεις εδώ κλικ.