Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

Bulletproof

Τα παιδιά μας θα πεθαίνουν από τη δίψα, λένε.
Ο ΣΚΑΙ κάνει οικολογικές καμπάνιες, πολύ trendy.
Το ΠΑΣΟΚ δεν έκλεβε ποτέ, λένε και δεν τους πιστεύουμε.
Σε μόλις 54 μήνες, 45 σκάΝΔαλα. Πολύ αποτελεσματικοί.

Εκλογές κάθε δύο χρόνια, ίσως και πιο σύντομα αυτή τη φορά.
Σενάρια και μεταγραφολογίες (!!) Ανασχηματισμοί και διαγραφές.
Εκατό (100) αναρτήσεις. Οκτώ ολόκληροι μήνες. Περνάει ο καιρός..

Εκατό αναρτήσεις και ούτε μία για τον V. Ένας είναι ο V.
Αποφάσισα πως ήρθε η ώρα. Και έφτιαξα αυτό το μικρό βίντεο.
Οι κοινωνικές ανακατατάξεις που θα ακολουθήσουν, είναι τεράστιες.
Να δείτε την ταινία, αναφέρεται σε αυτές. Αναφέρεται και σε εμάς.



Creedy: Die! Die! Why won't you die?... Why won't you die? 
V: Beneath this mask there is more than flesh.
Beneath this mask there is an idea, Mr. Creedy.
And ideas are bulletproof. 

23 σχόλια:

beth είπε...

προφανως και ειναι πολυ ωραια η ταινια
διαφωνω λιγακι σε καποια σημεια
δηλαδη δινει μια λυση πολυ απροσδιοριστη για την κοινωνικη αλλαγη.. καπως "εμεσα" δηλαδη. παρολα αυτα περναει το μηνυμα της και ο εξυπνος θεατής το πιανει.
πολυ ωραια πραγματικα

αντε ρε να τις χιλιάσεις τις αναρτησεις

Βλαχοκυριλές είπε...

Να χιλιάσουν οι αναρτήσεις σου κι ακόμα παραπάνω! Ποιοτικές και ιδιαίτερες όπως μας έχεις συνηθίσει αυτούς του 8 μήνες.

Μια εξομολόγηση: Έχω μια αφίσα στο δωμάτιό μου. Aν και βλαχοπουρέητζερ πλέον! Και είναι ο V. Δέαρ γιου γκόου!

Spy είπε...

Μπορεί να μην σας το έχω πει τόσο καιρό τώρα, αλλά δεν έχω λόγο και να το κρύβω. Το "V for Vendetta" είναι μία από τις αγαπημένες μου ταινίες όλων των εποχών, και προφανώς όχι επειδή είχε ωραία κουστούμια...
Και πιστέψτε με, έχω δει εκατοντάδες ταινίες.
Μάλλον αυτός ήταν ο λόγος που πρωτοήρθα στο μπλογκ σας, και για πολλούς άλλους έμεινα μέχρι τώρα.
Και σας εύχομαι πραγματικά να με κρατάτε και μένα και όλους τους υπόλοιπους για πολύ καιρό ακόμα εδώ, με τις αναρτήσεις σας.

Όλες μου τις ευχές έχετε.

TeddyBoy είπε...

Να 1.000.000σεις ρε Βερτ, σούπερ και βίντεο και το μπλογκ και όλα!

Ατίθασος ενήλικας είπε...

τι θα πει "Bulletproof" ;

pentanostimi είπε...

γενέθλια λοιπον ...
πολλες -πολλες αναρτήσεις και καλες ταινιες και ο,τι επιθυμεις
καπου αυτες τις μερες γιορτάζουμε κι εμεις 8 μηνες μπλογκερ

wert01gf είπε...

Σας ευχαριστώ! Σας ευχαριστώ!
Το blog σβήνει κεράκια και κερνάει..
Τούρτα για όλους!

Bulletproof = Αλεξίσφαιρος

Mara Lisha είπε...

Να τις χιλιάσεις καλέ μου φίλε, εμείς θα ήμαστε κοντά σου για να τις γιορτάσουμε.
Την ταινία την έχω δει. Εκπληκτική.

TeddyBoy είπε...

Άσε που με έχεις μπριζώσει και το ξανακατεβάζω για να το θυμηθώ (έχουν καεί και τα τελευταία εγκεφαλικά κύτταρα)!

fotini είπε...

στην υγειά του V λοιπον, και στις επιτυχίες του!

Greek Rider είπε...

Να τις χιλιάσεις...για αρχή!!!

Το blog σου είναι πολύ καλό και διαβάζω όλες σου τις αναρτήσεις.

Ελπίζω να μην κωλώσεις πουθενά.

Ανώνυμος είπε...

Tην έχω δει την ταινία. Πραγματικά πολύ καλή. Αξίζει και καλά κάνεις και τη μνημονεύεις. Όσο για σένα και τις αναρτήσεις σου, το καλύτερο σου εύχομαι. Και 1.000 και 2.000 και όσο αντέχεις και το μπορείς, εδώ θα είμαστε!!!!
Φιλί κοραλένιο για καλό ΣΚ.

wert01gf είπε...

Εξακολουθείτε να είστε πολύ καλοί και με κάνετε να κοκκινίζω! Σας ευχαριστεί το blog, για τις ευχές κι εγώ για τα πολύ καλά σας λόγια.

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Την τούρτα δεν βλέπω

nelly είπε...

τουρτα ακουω και τουρτα δε βλεπω

Mara Lisha είπε...

Κάτι ακούω για τούρτες;
Τρελαίνομαι για γλυκάκια :)

seniorita είπε...

το μπλογκ σου είναι του γούστου μου και θα σε επισκέπτομαι συχνά μάλλον!
εύχομαι πολλές νέες αναρτήσεις και πάντα αλεξίσφαιρος!!

wert01gf είπε...

Έπεσε με τα μούτρα ο βλαχοκυριλές και δεν έμεινε ούτε το κερασάκι! Οι υπόλοιποι προφιτερόλ!
Τρέχω να φέρω..

tzonakos είπε...

Επειδη εχεις να πείς πράγματα θα ευχηθώ να εχεις 100 χρόνια να λες και να ξαναλές.
Και να σαι αλεξίσφαιρος να μη σε πιάνουν σφαίρες, οχι σαν εμάς που μόλις το βγάλαμε το αλεξίσφαιρο μας πέτυχαν αμέσως.
Να σαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

Απλα αψογος!!!!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου να σου ευχηθώ και εγώ με την σειρά μου.

Να έχεις δύναμη για να συνεχίσεις.

Χαιρετίσματα

Νικολάκι είπε...

ωωωωω να τα χαίρεστε και να τα χιλιάσετε, wert!
Το ήξερα ότι έπρεπε να τη δω αυτή την ταινία, δυστυχώς δεν την είχα σε υψηλή προτεραιότητα στη λίστα μου
one of these days...

Αναρχοκομμούνι είπε...

Αγαπητέ φίλε το V for Vendetta είναι μια ταινία που τολμώ να πω ότι μου άλλαξε τον τρόπο θέασης των πραγμάτων. Μια ταινία που πρέπει να δουν όλοι. Να 'σαι καλά

Το blog τελείωσε. Προσοχή! Μην κάνεις εδώ κλικ.